نـــــــــــــــغــــــــــــم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نـــــــــــــــغــــــــــــم

منتديات نغم تجد هنا كل جديد ومفيد

الرئيسيةشــــات نغــــمأحدث الصورالتسجيلدخول
بحث Google
المواضيع الأخيرة
» كود راديو نجوم اف ام
محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Emptyالإثنين يونيو 07, 2010 4:42 am من طرف GoLDeN BuZZaRD

» اغنيه منعم عسليه ميه ميه والاغنيه بجد ميه ميه خووووووووووووووووووووووووووش
محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Emptyالأحد أبريل 04, 2010 9:44 pm من طرف kholio

» لسة جديد وعايز اتعرف عليكو
محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Emptyالسبت يناير 09, 2010 8:01 pm من طرف GoLDeN BuZZaRD

» موضوع جامد بس خنيق حبتين
محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Emptyالسبت يناير 09, 2010 7:59 pm من طرف GoLDeN BuZZaRD

» !! المرأة التي بكى ملك الموت عندما قبض روحها !!
محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Emptyالسبت يونيو 13, 2009 8:26 am من طرف سانت كلير

» كل اغاني الاعلانات .....قنبلة مدوية مش.. حتصدق
محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Emptyالسبت مايو 23, 2009 1:28 am من طرف Bad Boy

» سانت كلير المميزه
محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 20, 2009 11:23 pm من طرف gold man9001

» اوعي وشك اشرف وهبه واغنيه وصلوا خش وحمل بسرعه ورد بقي
محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 20, 2009 11:21 pm من طرف gold man9001

» فقط قل وداعا وابتسم
محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Emptyالثلاثاء فبراير 10, 2009 8:53 pm من طرف TiMo

الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
الساعة
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
angel eyes
محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Vote_rcapمحكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Voting_barمحكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Vote_lcap 
Bad Boy
محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Vote_rcapمحكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Voting_barمحكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Vote_lcap 
همسه حب
GoLDeN BuZZaRD
أجمل هديه
ليلة بكى فيها القمر
قمر
روميو الرومانسي
ايتن
همس الروح
التبادل الاعلاني

محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى

5 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
ساندى
عضو جديد
عضو جديد
ساندى

محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى   محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Emptyالأربعاء سبتمبر 10, 2008 4:34 pm

ياحبيبى تعال الحقنى شوف اللى جراااااااااااااالى
من نار حبك :lol:
سهراان لوحدى بعد ليالى
نورتى يانونى المحكمة بصى ياستى انا هسالك اسئلة وهاخدحق الواد الطيب اللى اسمه جولد
اولا:اسمك وسنك وعنوانك ووزنك وطوللك ولون عينك وشعرك اية؟طبعا انا عارفة بس لازم افضحك علشان اعمل شغل جامد Sleep
ثانيا:اية هوفتى احلامك؟بصى ياختى متقوليش عينة خضر وشعر اصفر ههههههههههههههههههههههه ماشى ؟
ثالثا:انتى بتحبى؟؟امتة يابت انا اختك ومعرفش ؟لية حبيبتى يابت هو الحب حلو زاى مابيقولوا الحب حلو حلو اوى هههههههههههههههههههههههههههه؟
رابعا:اية سر حبك فى عفاريت انتى عيطتى يوم مااختراق كنتى بتعيطى بحرقة لية؟؟ وكان احساسك اية اية فى وقتها ؟
خامسا:اشمعنة حبيبتى ميدو رغم انك كنتى رفضة الحب ؟؟ بت ردى ردت المية فى زورقك؟
سادسا:بصى يابت لو رحتى الجامعة واتعرفتى على شباب ممكن تعجبى بواحد وتسيبى ميدو؟ السؤال دة فى العضل صح ردى ياختى لازم احرجة امال انا دخلة اعمل اية هنا affraid
سابعا:مين اقرب شخص ليكى يانونى؟ انا طبعا :oops:
ثامنا:مين يانونى لوطلبتى طلب بيقوللك حاضرمن غير اعتراض وتفكير والعكس ؟ انا بردة صح :evil:
تاسعا:اية احسن صفة فيكى وبتحبيها؟اية اكتر صفة بتكرهيها فيكى؟
عاشرا:انتى واثقة من نفسك يابت؟امتة حسيتى انك مش واثقة من نفسك؟يارب تقوللى اللى فى بالى :roll:
احد عشر:اية الحاجة اللى حسة انك مفتقدها؟ :(
اثنى عشر:بصى يانونى اية الاحلام اللى تتمنى تحقيقها؟
بصى كفاية كدة انا هرجع تانى اكون جهزت شوية اسئلة تانية....بصى يانونى متهربيش من الاسئلة لان لو هربتى هجيبللك اسئلة افظع يحينى يانونى والله صعبانة عليا Basketball cheers
lol!
ساندى
عضو جديد
عضو جديد
ساندى

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى   محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Emptyالخميس سبتمبر 11, 2008 12:56 pm

[size=12]حتى عمرى بيسالنى لا حررررررررررررررررررررررررررررام
ساندى عاملة اية هسالك شوية اسالة كدة ويارب استر هضرب
الحمدلله ياعمرى لا ياعمرى اسال براحتك انت بذات تسال زاى ماانت عايز :heart:
المهم:
ماله لما نشوف المهم دة :(
اية هى اهم طموحاتك واهدافك؟
سؤال حلو جداطمواحتى واهدافى انا ادخل الجامعة واعمل دراسات عليا واشتغل يكون لية حياتى المستقلة ويكون فيها استقرار بيت صغير اعيش فية لوحدى دة قبل مااعرف ميدو ولو ربنا ارد وكملت معاه اكيد هيكون معايا فى البيت الصغير دة :oops:
كام مرة ندمتى على حاجة عملتيها واية هى الحجات دي ؟
الحمدلله مافيش حاجة ندمت عليها
كام مرة حبيتى فيها بس بصراحة ؟
بامانة ربنا والصراحة هى مرة واحدة وانت عارف مين اكيد :oops:
وكام مرة اتحبيتى فيها ؟
هههههههههههههههههه كتير متعدش
واية الحاجة اللى تتمنى تحصل فى الثانية دى ؟
هما حاجات كتير هقوللك حاجات منهم بص اولا بابا يرجع مصر لانى محتاجة جداااااااااااااااااااااااااااااااا
ثانيا نفسى اغمض عينى وافتحها اشوف ميدو اقدامى
ثالثا نفسى اعيش حياة مستقرة بس كفاية كدة
واكتر حاجة نفسك تحققيها؟
اعيش فى بيت صغير ويكون مستقر
واية اكتر حاجة بتكرهيها فى حياتك ؟
اكترجاحة بكرها انى بكرة واحد جدااااااااااااااااااااااااا ونفسى يطلع من حياتى طبعا انت عارف مين :roll:
واية رايك فى اغنية انانية بتاعت مريم فارس ؟
ههههههههههههههههههههههههههههههه بحبها جدا لان مفيش واحد عندة قلبين يعنى لو اتحطيت فى مواقف زاى كدة يبقى هنسحب مش هفكر اقول انا مش انانية..لو قولت انا مش انانية هقولها علشان بحب بجد ويكون ليا انا لوحدى بس وينسى اللى كان قبل كدة من حب .. لانه اكيد عندة قلب وااحد مش قلبين :!: :!:
ساندى
عضو جديد
عضو جديد
ساندى

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى   محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Emptyالخميس سبتمبر 11, 2008 1:47 pm

حتى انتى يانور مكنش عيش وملح اخص على البنى ادمين :(
ياحبيبى تعال الحقنى شوف اللى جراااااااااااااالى
من نار حبك
سهراان لوحدى بعد ليالى
على فكرة صوتك وحش جدااااااااا tongue
نورتى يانونى المحكمة بصى ياستى انا هسالك اسئلة وهاخدحق الواد الطيب اللى اسمه جولد
انتى الى منورة يانور هتسالنى اسالى بس خليكى حنينة شوية دنا اختك... طيب مين قالك كدة :?:
اولا:اسمك وسنك وعنوانك ووزنك وطوللك ولون عينك وشعرك اية؟طبعا انا عارفة بس لازم افضحك علشان اعمل شغل جامد
اسمى ساندى.
سنى عندى شهرين الا يوم
عنوانى شارع الحب
وزنى 1000طن حوالى كدة
طولى انا زرافة يابنتى ولا انتى عندك مانع
عينى فحلوقى
شعرى بتنجانى lol!
ثانيا:اية هوفتى احلامك؟بصى ياختى متقوليش عينة خضر وشعر اصفر ههههههههههههههههههههههه ماشى ؟
فتى احلامى 1-يكون انسان بيحبنى ويخاف عليا ويحس بيا وبيفهمنى يعنى لما
اكون بكلم
عارف هقول اية ولما يبص فى عنيا يفهم انا عايزة اقول اية فاهمة ولا نو تلقيكى مش فاهمة حاجة
2-انا عمرى ما كان عندى الشكل مهم اساسا علشان اقول عينة خضر وشعرة اصفر
ثالثا:انتى بتحبى؟؟امتة يابت انا اختك ومعرفش ؟لية حبيبتى يابت هو الحب حلو زاى مابيقولوا الحب حلو حلو اوى هههههههههههههههههههههههههههه؟
اها وقعت يانور شفتى :( امتة من شهرين بالضبط لما قلبى دق هو انتى كل حاجة تدخلى منخيرك فيها
لية لان حسيت انه الوحيد اللى ممكن يفهمنى ويحس بيا
اكيد حلو ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه :oops:
رابعا:اية سر حبك فى عفاريت انتى عيطتى يوم مااختراق كنتى بتعيطى بحرقة لية؟؟ وكان احساسك اية اية فى وقتها ؟
سر حبى لانة اول موقع ادخلة فى حياتى ولان فيا اصحابى وبحبهم جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بونة وهابى وسمير ومافيا بحس بجد انه بيخافوا عليا وعايزين مصلحتيى
اها عيطت معرفش حسيت ان بصى لما تكونى شيلة حاجة عزيزة عليكى اوى وتوقع تكسر منك ولما مافيا قالى متخفيش هيرجع عارفة احساس تانى ان روحك بترجع تانى بجد يانور بجد معرفش سر حبى فى عفاريت وكفاية انك تكون قعدة فى مكان تحسى انهم بيحبوكى بجد وهما فعلا كدة
خامسا:اشمعنة حبيبتى ميدو رغم انك كنتى رفضة الحب ؟؟ بت ردى ردت المية فى زورقك؟
اشمعنة دى بتاعت ربنا بجد ..
لانه انسان طيب جداااااااا ممكن يحافظ عليا بجد بيفهمنى كويس جدابيحس بيا لو انا مش معاها ودى بجد واكتشفتها لما بكون زعلانة واكلمه بيحس فعلا انى زعلانة وبيكون حاسس بيا ودة كفاية انه كدة ..ربنا يخلي ليا بجد وبحمد ربنا انى حبيت واحد زاى ميدو :oops:
سادسا:بصى يابت لو رحتى الجامعة واتعرفتى على شباب ممكن تعجبى بواحد وتسيبى ميدو؟ السؤال دة فى العضل صح ردى ياختى لازم احرجة امال انا دخلة اعمل اية هنا ؟
دة مش طبعى يانور وانتى عارفة كدة لانى حبيت ميدو بجد هو وبس
سابعا:مين اقرب شخص ليكى يانونى؟ انا طبعا
قبل ميدو اخويا محمود طبعا وبعد ماعرفت ميدو.... محمود وميدو
ثامنا:مين يانونى لوطلبتى طلب بيقوللك حاضرمن غير اعتراض وتفكير والعكس ؟ انا بردة صح
لو طلبت منه حاجة بيقولى حاضر بابا بصراحة .والعكس لما ميدو بيطلب منى حاجة بقوله حاضر من غير تفكير فعلا
تاسعا:اية احسن صفة فيكى وبتحبيها؟اية اكتر صفة بتكرهيها فيكى؟
احسن صفة فيا معرفش والله..
صفة بكرها انى متسرعة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عاشرا:انتى واثقة من نفسك يابت؟امتة حسيتى انك مش واثقة من نفسك؟يارب تقوللى اللى فى بالى
اكيد كل واحد فينا لازم يكون واثقة من نفسة اكيد واثقة من نفسى
اها مرة واحدة بس فى حياتى حسيت انى مش واثقة من نفسى لما عرفت ميدو وقالى على واحدة كنت حسة انه ممكن يقارن بينى وبينها بس على مين يانور انتى عارفنى 8)
احد عشر:اية الحاجة اللى حسة انك مفتقدها؟
الاستقرار
اثنى عشر:بصى يانونى اية الاحلام اللى تتمنى تحقيقها؟
انى اتخرج واعمل دراسات عليا واشتغل يكون ليا بيت صغير اعيش فيا لوحدى
بصى كفاية كدة انا هرجع تانى اكون جهزت شوية اسئلة تانية....بصى يانونى متهربيش من الاسئلة لان لو هربتى هجيبللك اسئلة افظع يحينى يانونى والله صعبانة عليا
هترجع فين والله خليك ماانتى رجعة انا اهو مهربتش كنت صرايحة جداا
انا صعبانة عليكى طب ارحمنى بقى :( :(
Bad Boy
مدير منتديات نغم
مشرف المنتدى
مدير منتديات نغم  مشرف المنتدى
Bad Boy

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى   محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 3:47 pm

محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 611856638[size=18]
ازيك يا سانتى عاملة اية هسالك شوية اسالة زغنتتين على قدى كدة ويارب تستحملينى
اولا انتى برج اية؟
ثانيا انتى تبع انهو مجرة
وانهو مجموعة وانهى كوكب :P ؟
ثالثا انتى اكتر اغنية بتحبيها هى اية ولماذا؟
رابعا اكتر فيلم ولماذا؟

سادسا واكتر خمس اشخاص فى حياتك بتحبيهم اوى هم مين ؟
سابعا اية الحاجة اللى حلمتى بيها ولما اتحققت مطلعتش زى مكنتى متصوراها؟

وكفاية كدة اعبال بردو اما افكر فى اسالة تانية :oops: :P [/size
همسه حب
عضو مجتهد
عضو مجتهد
همسه حب

مُساهمةموضوع: رد: محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى   محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى - صفحة 2 Emptyالأربعاء سبتمبر 17, 2008 5:03 am

يلا يا ساندى رودى على تايجر وحطى حد فى القفص مكانك

محكمة قسم ذهبيه شباب وبنات لمشرفين واعضاء منتدى الصقر الذهبى
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-